vve-nooitgedagt1.reismee.nl

ongewenst bezoek

Het weekend midden februari 2022 bracht ongewenste bezoekers, geen inbrekers maar afbrekers.

Stormen Eunice en Franklin raasden over ons land. Het was een lawaai van jewelste, zeker op de bovenste verdieping. Bij buurvrouw Wiep vloog de hordeur de tuin in en ook ons het dak bleek niet helemaal tegen het geweld bestand. Er vlogen enkele dakpannen af en er lagen er na de storm een stel in de dakgoot en zelfs één op het paltte dak. Gelukkig was het herstel vlot geregeld in overleg met de verzekering rukte de firma Huisman maandag 23 februari uit met een hoogwerker om te zorgen dat alles weer keurig in orde is. Buurman Cor maakte de foto.

wiep algra

ik ben blij dat het weer water en winddicht is,gr en fijne dag,

Tanja

Het was een beste storm.
Fijn dat alles weer wind en waterdicht is

Ab en Annemieke

Het is duidelijk ook bij jullie knap raak geweest. Goed dat je gelijk de reparaties kon laten verrichten. Voorkomt ook vervolgschade.

Cor

Gelukkig is het herstel van de schade snel gerealiseerd door de inzet van Gebr. Huisman maar ook door het mooie weer van gisteren. Vandaag had de actie met de hoogwerker en ladders niet gekund, windkracht 4/5 en regen. De voorraad van de reserve pannen is weer aangevuld Hopelijk zijn deze in de toekomst niet nodig.

Janneke en Wietse

Fijn dat alles weer zo vlot hersteld is zodat we weer veilig "onder de pannen "
zijn. Hier beneden niet al te veel last gehad, zo af en toe kraakte de voorst schuifpui een beetje.

Fred

Wat heeft dit te maken met reizen ? Helemaal niets toch ?
Gebruik een buurtkrantje om te communiceren met je buren ipv het gebruiken van een reisblog. Slaat helemaal nergens op om dit zo te vervuilen met die buurtberichten

Westerbeekjes

Het is volgens mij geen verplichting om te lezen Fred! Hier nog een leuke reactie van een buurvrouw! Waar een kleine stad groot in kan zijn! Wat een geluk dat alles zo snel opgelost is. Wij zijn iets minder vlot met de nu al ruim 800 binnen gekomen stormmeldingen! Helaas kunnen we niet overal tegelijk zijn. Nu maar op naar het voorjaar! Ik heb al weer zin in het mooie weer en lange dagen!

Fred

Klopt, maar het eigenlijk “ misbruiken” van een site die er is om familie, vrienden, kennissen te informeren en te laten meegenieten van een reis staat in wel heel schril contrast om die site te gebruiken om bewoners en buurtgenoten te informeren over stormschade en wat al niet. Nogmaals, start een buurtapp of een buurtwebsite daarvoor. Dit voelt een beetje als parasiteren op een mogelijkheid die daarvoor beslist niet in het leven is geroepen op de wijze die nu misbruikt wordt.

Alie

Onbekende Fred, Ik gebruik Reismee al heel lang (echt meer dan 10 jaar) voor reizen die we gemaakt hebben. Dit is misschien een beetje oneigenlijk gebruik, maar beschouw het als een beetje Friesland-promatie. Kijk eens naar de foto's van het plaatsen van de pijp van Nooitgedagt en van molen de Rat en de 11stedenfontein. Ik ga verder geen discussie met je aan. Als je je gelijk wilt halen vind ik dat prima!