vve-nooitgedagt1.reismee.nl

Je moet toch wat doen

omdat je af en toe toch iets moet doen, heb ik ons jaarboek 2020 op de site gezet. Daarin onder meer onze kerstversiering, wat dingen uit de omgeving en foto's van de laatste samenkomst van de VvE in 2020 (januari) toen het nog "NORMAAL" was. Nu is het code rood en hebben we een lockdown. Voor code rood heeft Cor stroooizout bijgehaald want onze voorraad in de gebouwmeterkast is bijna op.

De dochter van Tanja is aan het tekenen geweest en heeft ons gebouw op papier gezet. We mogen hem allemaal zien.

Ik ga nu mijn dikke bedsokken en ijsmuts uit het vet halen (en nee, daar komt geen foto van).

Maaike

Ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar de sokken en muts....

Tanja

Ja vooral de vette muts?

Cor Westerbeek

Dat heeft Jolanda maar mooi in perspectief, kleurrijk en nauwkeurig getekend. Een architect zal het haar niet direct verbeteren. Een prachtig plaatje van een compact gebouw bijzonder getekend.

Pieter Bosker

Mooie tekening!

Janneke en Wietse

Wat een prachtige tekening tot in elk detail nauwkeurig!

De Westerbeekjes

Mooi tijdverdrijf! Met een prachtig resultaat! Leuk om de oude situaties terug te zien. En de pijp zonder opbouw. Zo hebben wij nog trouwfoto's in de oude fabriek gemaakt. Geniet van de berichtjes met je warme kleren aan. Het is toch oankrûperswaar!