vve-nooitgedagt1.reismee.nl

Nieuw: 2020

Aan het begin van 2020 pakte de VvE-Nooitgedagt 1 de oude traditie weer op. Vanaf het begin heeft de VvE de goede gewoonte om ofhet oude jaar gezamenlijk met een aangeklede borrel af te sluiten ofhet nieuwe jaar op die manier te verwelkomen. Zo ook nu. We waren op 8 januari bijeen bij Jannie en Pieter die de alternatieve kerstboom nog hadden staan (de VvE-boom was met vereende krachten op 6 januari opgeruimd). Voor Cor en Sjoukje en voor Wietse en Janneke was het de eerste keer omdat zij in de loop van 2019 hier zijn komen wonen en ook Jannie kon er nu bij zijn compleet met de nieuwe heup die dat vorig jaar verhinderde. Volle bak dus bij de familie Bosker.

De gesprekken waren geanimeerd, de sfeer goed en er werd vanwege "code oranje voor griep" niet gezoend. Penningmeester Jan kreeg als jubilaris (12,5 jaar) een attentie aangeboden met een praatje van Tanja. Hij was blij verrast.

De Chinese maaltijd smaakte prima en toen de papierauto voorbij reed bleek dat ook onze papierdozen zijn afgevoerd. Dat de gemeente heeft "vergeten" ons een papiercontainer te geven is onvergeeflijk. Wel goed, want waar moet je die dingen laten. Maar dat ze ook verzuimd hebben om aan te geven wat we nu met het papier moeten doen, vonden alle belastingbetalende VvE-ers vriendelijk gezegd "wat slordig". Gelukkig zijn de mensen van harmonie Concordia aan de overkant van het plein hiervan op de hoogte en nemen ze de dozen bij de ophaalronde gewoon mee.

wiep

leuk verslag Alie ,en de foto"s top! het was inderdaad een gezellig samenzijn,.

Tanja

Ja het was heel gezellig en lekker en vind dat wij het getroffen hebben met elkaar!
Fijn dat het oud papier is meegenomen! Kunnen we weer lekker sparen voor de volgende ronde!

Wietse

Deze eerste nieuwjaarsborrel is ons, als nieuwe bewoners, zeer goed bevallen. We voelen ons eigenlijk al helemaal thuis. Ondanks dat ik niet op de foto's stond, was ik er wel hoor! Het eten was lekker (spekkie naar mijn bekkie) ik hoop en vertrouw, dat deze goede gewoonte tot on lengte van jaren mag voortduren.

Jenny

ziet er gezellig uit ,daar ben ik ook niet bang voor met Wietse en Cor als buren.