vve-nooitgedagt1.reismee.nl

De pijp van Nooitgedagt

Een aantal van de huidige bewoners is hier na juli 2007 komen wonen en kennen allemaal de pijp. Als je die uit de verte ziet ben je bijna thuis!

Bij het doorlopen van fotoalbums kwam ik foto's tegen die Jan en ik gemaakt hebben op vrijdag 6 juli 2007. Het was een grijze dag, maar het was wel droog en er was behoorlijk wat wind. Toch ging het plaatsen van de 8 meter hoge verlenging van de pijp door, gevolgd door het loslaten van enkele honderden ballons (zo weg door die wind). We zaten eerste rang en konden het proces goed volgen!

We hopen dat jullie dit een aardige aanvulling van onze site vinden.

Reacties

Reacties

Cor Westerbeek

Ik kan het mij uiteraard nog herinneren maar had niet door dat de plaatsing al in 2007 is geweest. Dus 2 jaar nadat jullie hier zijn komen wonen. Ik was nog niet met pensioen. Er is tevoren veel over te doen geweest in welke hoedanigheid de pijp “hersteld” zou moeten worden. De toen gekozen oplossing is nog steeds een mooie en voor ieder voldoende herkenbaar. Moet je je voorstellen: alles weg waar het eerst op leek uit te komen. Gelukkig kwam de politiek tot in keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!